domov
črke & besede
slika & oblika
vse komplet
tvoja promocija
ustvarjeno
pišite nam domov domov

Logotipi in celostne grafične podobe
Oglasi vseh vrst in za vse medije
Internet
Zloženke, brošure in prospekti
Pa še kaj


Če hočeš uspeti, se moraš izpostaviti. Pokazati, kaj znaš in zmoreš. Dokazati, da si nekaj posebnega in zakaj. Za to pa potrebuješ sistem, načrt, idejo. Redkokdo še hodi od vrat do vrat in ponuja svoje izdelke ali storitve. Osnova vsakega poslovanja je njegova prepoznavnost — identiteto ustvariš tako, da daš poslu ime, znak (logotip), morda še celostno grafično podobo in slogan. Nato ga oglašuješ — način oglaševanja je odvisen od izdelka oziroma storitve, ki jo ponujaš in od tvoje ciljne javnosti, torej ljudi, ki jih izdelek/storitev zanima. Lahko se odločiš za spletno stran, zloženke ali brošure, za tiskane medije ali za radio in TV. Kombiniraš — izbereš najmanjše stroške z največ učinka. In uspeš.


Logotipi in celostne grafične podobe

Logotip je zaščitni znak, po katerem prepoznaš organizacijo. Logotip Mojega jezika vidiš tu zgoraj. Če te zbudijo sredi noči, lahko prepoznaš logotip podjetij, kot so Nike, Adidas, BMW ... Poleg oblike je pomembna tudi barva ali kombinacija barv, tu pa se začenja že poglavje celostne grafične podobe. V njej se določi, kako se bo logotip uporabljal, kakšne barve bo dopisni papir in kje na njem bo postavljen ta znak, kje pa drugi podatki, kako bodo izgledale kuverte, na katerih podlagah sme biti logotip, kakšen je v črno-beli varianti in še kup stvari, ki zelo olajšajo kasnejšo uporabo tvoje nove blagovne znamke. Slogan je kratek prepoznaven stavek — kdo pravi Just do it!, kdo je Najboljši sosed?


Oglasi vseh vrst in za vse medije

Z njimi se srečuješ vsak dan. Nekateri so ti všeč, nekateri te motijo, večine pa morda sploh ne opaziš, ker so tako povprečni. Srečaš jih med listanjem časopisa, vate butnejo, ko se pelješ po opravkih, preplavijo te med poslušanjem radia, na televiziji presekajo potek filma, ko je najbolj napeto.

Kakor so različni v svoji izvedbi, tako je različna tudi njihova cena — zakupiti je treba oglasni prostor in nekdo mora oglas izdelati. Cena zakupa je odvisna od medija, cena izdelave pa od zahtevnosti produkcije. Vedno pa se držiš osnovnega poslovnega načela “value for money” — kaj dobiš za svoj denar, kombinacij je neskončno in tudi z majhnimi stroški je mogoče doseči kar precejšnjo opaženost in prepoznavnost.

na vrh


Internet

Zagotovo najbolj perspektiven medij. Interaktiven, z milijardami izbir. Lahko te zabava, uči, vodi, nekateri imajo na internetu pisarno, drugi trgovino.

Kakorkoli že, če se želiš uveljaviti kot posameznik (recimo športnik, umetnik) ali v okviru podjetja, boš potreboval spletno stran. Naredimo jo po tvojih željah in s pomočjo naših bogatih izkušenj, da bo glede na tvojo dejavnost čimbolj funkcionalna in privlačna za tvoje stranke.

Lahko pa se poleg tega odločiš tudi za spletne oglase, ki jih ponuja že vse več najbolj obiskanih spletnih strani. Najbolj priljubljeni spletni oglasi so bannerji, trakovi na vrhu ali dnu strani, a glede oblike sicer ni omejitve. Zaradi čedalje hitrejših spletnih povezav so ti oglasi čedalje bolj dinamični in zanimivi, klik nanje pa povzroči določeno akcijo — npr. odpiranje tvoje spletne strani ali novega okna z željeno vsebino. Tako s svojo ponudbo seznaniš čimveč svojih potencialnih strank.

na vrh


Zloženke, brošure in prospekti

Za nekatere zelo moteči, ko se jih cel kup natepe v poštni nabiralnik, za druge dobrodošlo čtivo o takšnih in drugačnih razprodajah in znižanjih. Z vsemi vsebinami in celo z izložbenimi okni je tako, da v njihovi obilici naša podzavest pazi, da bomo enostavno spregledali nezanimive in nam bodo v oči padle za nas tisti trenutek aktualne teme.

Običajno pa se brošure in zloženke nahajajo na zanje ustreznih mestih — zdravstvene v bolnišnicah in lekarnah, tehnične v tehničnih trgovinah, kozmetične v drogerijah ... Njihov namen je, da bralca opozorijo na novosti ali ga o čem informirajo.

Zloženke so pomanjšana verzija brošur, informacije so bolj strnjene. Tu so še letaki, ki se jih deli mimoidočim na ulici ali v poštne nabiralnike in so natisnjeni na enem samem listu. So bolj preprosti, namenjeni pa so hitremu obveščanju oziroma veljajo kot kupon za popuste.

Prospekti niso rezervirani samo za predstavitve potovanj v tople ali zasnežene kraje, pač pa lahko z njihovo pomočjo predstavimo katerikoli spekter izdelkov, npr. elektrotehnični material, pohištvo, promocijski izdelki. V prospektih je vsakemu izdelku namenjeno dovolj prostora, da se natančno predstavi, navedene so vse pomembne lastnosti in običajno tudi cena izdelka.

Obstajajo tudi oglasne revije in časopisi, kjer so drug ob drugem nanizani oglasi različnih podjetij iz različnih strok, včasih je vmes še krajši članek o smotrnosti nakupa tega ali onega izdelka, a bistvo je v količini oglasov na enem kupu. To uporabnikom omogoča preglednejše iskanje, kadar se odločajo za nakup, po drugi strani pa je za oglaševalce tak način med najbolj cenovno ugodnimi.

na vrh


Pa še kaj

Pri nas skrbimo za to, da se s svojimi strankami, ki potrebujejo marketinške storitve, ukvarjamo celostno. Ni nam vseeno, kaj bodo storile npr. z natisnjenimi letaki ali kako se bodo znašle, ko bodo potrdile oglas, izdelan v računalniškem programu.

Ponujamo raznovrstna svetovanja na tem področju, predvsem pa radi poskrbimo za zadovoljstvo strank. Stranke so zadovoljne, ko ima njihova marketinška akcija odziv, npr. povečano povpraševanje po njihovih izdelkih oziroma storitvah. Cilj oglaševanja je promocija podjetja ali izdelkov, posledično pa povečanje prometa. Promocijske izdelke je potrebno zasnovati, oblikovati in objaviti na tak način, da se naročnik čimbolj približa svojim strankam, da postane prepoznaven in priljubljen. Marketing pa ni le oglaševanje, je tudi način prodaje — so cene ustrezne, je prodajalec prijazen in ustrežljiv, je prodajni prostor primeren? Vse to vpliva na potrošnika, ki pri trošenju denarja čedalje bolj išče dodano vrednost. Daj mu jo ti!

Pomembno pa je tudi medijsko svetovanje — katero kombinacijo medijev izbrati za največji učinek, seveda upoštevajoč naročnikov proračun. Tudi z nizkim proračunom se da dobro začeti, vsaka akcija se pozna na prometu, tako da si lahko tudi privoščiš čedalje bolj odmevne oglaševalske akcije. Dokler gradiš ime, blagovno znamko, so vložki večji, kasneje pa to ime le še utrjuješ in skrbiš, da te ne pozabijo.

Ko je promocijski material (npr. letak, vizitka, brošura) oblikovan, pride na vrsto tisk. Morda poznaš kakega dobrega tiskarja, drugače pa lahko za to poskrbimo mi. Obstaja kar nekaj vrst tiska — pravo izberemo glede na dizajn, material za tiskanje in naklado.

na vrh