oblikovanje slika slike slik grafikon tabela skeniranje obdelava fotografije fotografij preglednica fotomontaže vabila predstavitve dizajn dizajniranje
poceni hitro ugodno strokovno popust
promocija oglasi oglas oglaševanje reklama reklame www www strani internet
internetne strani grafično grafične grafične podobe logotip logotipov zloženka
zloženk brošura brošur prospekt prospektov tiskovina tiskovin
PRVA STRAN
lektoriranje, prevajanje, pisanje, oblikovanje, diploma, fotomontaža, promocija,
fotografija, graf, predstavitev
Kaj potrebuješ? Izberi svoj jeziček!
ČRKE & BESEDE
Različna besedila.
Od dopisov do poglavij diplomskih del
Od ljubezenskih pisem do povzetkov daljših besedil
Od pesmi do zgodb
Od prevodov do priredb.
Lektura.
Pretipkavanje.
SLIKA & OBLIKA
Oblikovanje diplomskih magistrskih doktorskih del in drugih izdelkov.
Ustvarjanje in vstavljanje grafikonov preglednic slik.
Predstavitve na prosojnicah ali v PowerPointu.
Skeniranje in obdelava slik fotografij.
Fotomontaže.
Oblikovanje vabil čestitk objav.
Posredovanje tiska.
ZAKLJUČENA CELOTA / VSE KOMPLET / V CELOTI
Ko smiselno povežeš besedilo in dizajn imaš v rokah celoto.
Od ideje do izdelka. Po meri.
Ker želiš svoj čas namenjati čemu prijetnejšemu.
TVOJA PROMOCIJA
Oglasi vseh vrst in za vse medije.
Tiskani radijski televizijski.
Spletne strani in spletni oglasi.
Celostne grafične podobe.
Logotipi.
Zloženke brošure in prospekti.
Pa še kaj.
USTVARJENO
Tu je na ogled spekter različnih izdelkov.
Da dobiš vtis in si spočiješ oči.
ČRKE & BESEDE
pisanje, prevajanje, diploma, seminarska, naloga, lektoriranje, besedilo,
povzetek, slovenščina
Različna besedila
Diplomska magistrska doktorska dela
Povzetki
Osebna sporočila pisma pesmi
Lektoriranje pretipkavanje prevajanje
Ni (vedno) enostavno sesti za mizo pred prazen papir ali
bel ekran in pisati. Dobiti idejo obdržati zagon in končati v roku ki si ga
zadaš. Včasih ni izvedljivo.
Takrat se obrneš na Moj jezik.
Različna besedila
Ne glede na to ali bomo pisali besedilo za katero imaš koncept in navodila ali pa bo treba začeti iz nule se lahko zaneseš da bo končano v dogovorjenem roku. Zlektorirano in brezhibno v tvojih rokah.
Večina ljudi se od šolskih spisov dalje izogiba pisanju a včasih se je vseeno treba česa lotiti če drugega ne raznih dopisov in drugih uradnih tekstov.
Diplomska magistrska doktorska dela
Včasih se zatakne pri diplomskih delih ko enostavno ne veš več kako naj sploh izgleda uvod ali pa kako interpretirati statistične rezultate. Zmanjka energije ali časa pripraviti se je treba na zagovor
Povzetki
Kakor je težko nekaj napisati se zgodi da je še težje skrajšati ali skrčiti dolgo besedilo na stran ali dve. Pa je vendar možno izluščiti bistvo in ga razložiti v jasnih stavkih z repom in glavo.
Osebna sporočila pisma pesmi
Tudi v zasebnem življenju je kdaj treba kaj napisati. Pismo prijatelju ali ljubezenske verze najdražjemu ko je izbira besed tako zelo pomembna
Lektoriranje pretipkavanje prevajanje
Celo besedilo ki že obstaja včasih zahteva dodelavo npr. lektoriranje ali le pretipkavanje morda pa prevod iz tujega jezika ali vanj.
Črke tvorijo besede besede stavke stavki besedilo. Z dobro kombinacijo je
vse mogoče!
SLIKA & OBLIKA
oblikovanje, slika, fotografija, fotomontaža, grafikon, predstavitev, vabila,
diploma, darilo
Oblikovanje besedil
Slike in fotografije
Vizualni izdelki
Slika pove več kot tisoč besed.
Besede opremljene s sliko pa še tisočkrat več.
Oblikovani izdelek se lahko pohvali z večjo estetsko vrednostjo in boljšo
preglednostjo.
Oblikovanje besedil
Med študijem so naši končni izdelki seminarske diplomske
magistrske doktorske naloge kasneje pa morda v okviru dela ustvarjamo vsakršna
besedila ki zahtevajo oblikovanje v Wordu ali postavljanje v drugih programih.
Za to največkrat obstajajo navodila velikost in tip črk višina vrstic oštevilčevanje
oblikovanje naslovov. Poleg tega je treba postaviti še kazalo in vse skupaj
opremiti z identifikacijskimi oznakami na vrhu lista ali na dnu.
Redka so dela brez vizualnih vložkov kot so grafikoni preglednice slike. Običajno
jih je treba opremiti z napisom in označiti vir.
Ob koncu ko je mimo tudi vezava se delo predstavi pred ustreznim občinstvom.
Pripraviti je treba predstavitve na prosojnicah ali v PowerPointu.
Slike in fotografije
Slikovni material je potrebno skenirati oziroma uvoziti in fino obdelati da je res kvaliteten pa naj gre za slike iz knjig ali fotografije. Včasih bi radi barvne slike spremenili v črno-bele ali jih obrezali in podobno.
Pri fotografijah je vse mogoče pomanjševanje povečevanje izrezi dodajanje detajlov korigiranje manjših nepravilnosti ali pa čisto prave in popolne fotomontaže. Te so idealno darilo za naše bližnje in prijatelje razvedrijo jih in presenetijo še posebej ker so izdelane z ustrezno mero humorja. Darilo je lahko tudi album ali CD-ROM z izborom najlepših fotografij ali s posebno tematiko npr. za različne obletnice. Prav posebno presenečenje po druženju zabavi ali proslavljanju so lahko montaže izdelane za vse goste iz fotografij s tega dogodka pripravljene in podarjene v okvirju ob naslednjem srečanju.
Mogoče je vse vendar priporočljivo v mejah dobrega okusa.
Vizualni izdelki
Ob posebnih priložnostih pridejo na vrsto posebni izdelki unikati vabila čestitke posebne objave. Npr. vabila na poroko okroglo obletnico rojstva ali poroke; čestitke za posebne dosežke ali praznike. Posebne oblike posebni motivi izdelki ki sežejo v srce.
Papir še zdaleč ni edini medij. Tu so še majice hlače torbe pasovi dežniki omejitev skorajda ni!
Za oblikovane izdelke lahko poskrbimo tudi za tiskanje.
ZAKLJUČENA CELOTA / VSE KOMPLET / V CELOTI
celota, komplet, vse, izdelek, ideja, po meri, izvedba, zaključen, popolno
Hitri življenjski tempo od nas neprenehoma zahteva da počnemo več stvari hkrati
zahteva storilnost tudi na področjih ki jih ne maramo ali niso naša prioriteta.
Medtem ko svoj čas namenjaš čemu prijetnejšemu ali pomembnejšemu nekdo drug
opravlja tvoje delo od začetka do konca od ideje do oprijemljivega izdelka
celote kjer sta besedilo in dizajn smiselno povezana. Po tvoji meri.
TVOJA PROMOCIJA
promocija, logotip, oglas, internet, zloženka, brošura, prospekt, celostna,
grafična, podoba, marketing, oglaševanje
Logotipi in celostne grafične podobe.
Oglasi vseh vrst in za vse medije.
Internet.
Zloženke brošure in prospekti.
Pa še kaj.
Če hočeš uspeti se moraš izpostaviti. Pokazati kaj znaš in zmoreš. Dokazati da si nekaj posebnega in zakaj. Za to pa potrebuješ sistem načrt idejo. Redkokdo še hodi od vrat do vrat in ponuja svoje izdelke ali storitve. Osnova vsakega poslovanja je njegova prepoznavnost identiteto ustvariš tako da daš poslu ime znak (logotip) morda še celostno grafično podobo in slogan. Nato ga oglašuješ način oglaševanja je odvisen od izdelka oziroma storitve ki jo ponujaš in od tvoje ciljne javnosti torej ljudi ki jih izdelek/storitev zanima. Lahko se odločiš za spletno stran zloženke ali brošure za tiskane medije ali za radio in TV. Kombiniraš izbereš najmanjše stroške z največ učinka. In uspeš.
Logotipi in celostne grafične podobe.
Logotip je zaščitni znak po katerem prepoznaš organizacijo. Logotip Mojega jezika vidiš tu zgoraj. Če te zbudijo sredi noči lahko prepoznaš logotip podjetij kot so Nike Adidas BMW Poleg oblike je pomembna tudi barva ali kombinacija barv tu pa se začenja že poglavje celostne grafične podobe. V njej se določi kako se bo logotip uporabljal kakšne barve bo dopisni papir in kje na njem bo postavljen ta znak kje pa drugi podatki kako bodo izgledale kuverte na katerih podlagah sme biti logotip kakšen je v črno-beli varianti in še kup stvari ki zelo olajšajo kasnejšo uporabo tvoje nove blagovne znamke. Slogan je kratek prepoznaven stavek kdo pravi Just do it! kdo je Najboljši sosed?
Oglasi vseh vrst in za vse medije.
Z njimi se srečuješ vsak dan. Nekateri so ti všeč nekateri te motijo večine pa morda sploh ne opaziš ker so tako povprečni. Srečaš jih med listanjem časopisa vate butnejo ko se pelješ po opravkih preplavijo te med poslušanjem radia na televiziji presekajo potek filma ko je najbolj napeto.
Kakor so različni v svoji izvedbi tako je različna tudi njihova cena zakupiti je treba oglasni prostor in nekdo mora oglas izdelati. Cena zakupa je odvisna od medija cena izdelave pa od zahtevnosti produkcije. Vedno pa se držiš osnovnega poslovnega načela ťvalue for moneyŤ kaj dobiš za svoj denar kombinacij je neskončno in tudi z majhnimi stroški je mogoče doseči kar precejšnjo opaženost in prepoznavnost.
Internet.
Zagotovo najbolj perspektiven medij. Interaktiven z milijardami izbir. Lahko te zabava uči vodi nekateri imajo na internetu pisarno drugi trgovino.
Kakorkoli že če se želiš uveljaviti kot posameznik (recimo športnik umetnik) ali v okviru podjetja boš potreboval spletno stran. Naredimo jo po tvojih željah in s pomočjo naših bogatih izkušenj da bo glede na tvojo dejavnost čimbolj funkcionalna in privlačna za tvoje stranke.
Lahko pa se poleg tega odločiš tudi za spletne oglase ki jih ponuja že vse več najbolj obiskanih spletnih strani. Najbolj priljubljeni spletni oglasi so bannerji trakovi na vrhu ali dnu strani a glede oblike sicer ni omejitve. Zaradi čedalje hitrejših spletnih povezav so ti oglasi čedalje bolj dinamični in zanimivi klik nanje pa povzroči določeno akcijo npr. odpiranje tvoje spletne strani ali novega okna z željeno vsebino. Tako s svojo ponudbo seznaniš čimveč svojih potencialnih strank.
Zloženke brošure in prospekti.
Za nekatere zelo moteči ko se jih cel kup natepe v poštni nabiralnik za druge dobrodošlo čtivo o takšnih in drugačnih razprodajah in znižanjih. Z vsemi vsebinami in celo z izložbenimi okni je tako da v njihovi obilici naša podzavest pazi da bomo enostavno spregledali nezanimive in nam bodo v oči padle za nas tisti trenutek aktualne teme.
Običajno pa se brošure in zloženke nahajajo na zanje ustreznih mestih zdravstvene v bolnišnicah in lekarnah tehnične v tehničnih trgovinah kozmetične v drogerijah Njihov namen je da bralca opozorijo na novosti ali ga o čem informirajo.
Zloženke so pomanjšana verzija brošur informacije so bolj strnjene. Tu so še letaki ki se jih deli mimoidočim na ulici ali v poštne nabiralnike in so natisnjeni na enem samem listu. So bolj preprosti namenjeni pa so hitremu obveščanju oziroma veljajo kot kupon za popuste.
Prospekti niso rezervirani samo za predstavitve potovanj v tople ali zasnežene kraje pač pa lahko z njihovo pomočjo predstavimo katerikoli spekter izdelkov npr. elektrotehnični material pohištvo promocijski izdelki. V prospektih je vsakemu izdelku namenjeno dovolj prostora da se natančno predstavi navedene so vse pomembne lastnosti in običajno tudi cena izdelka.
Obstajajo tudi oglasne revije in časopisi kjer so drug ob drugem nanizani oglasi različnih podjetij iz različnih strok včasih je vmes še krajši članek o smotrnosti nakupa tega ali onega izdelka a bistvo je v količini oglasov na enem kupu. To uporabnikom omogoča preglednejše iskanje kadar se odločajo za nakup po drugi strani pa je za oglaševalce tak način med najbolj cenovno ugodnimi.
Pa še kaj.
Pri nas skrbimo za to da se s svojimi strankami ki potrebujejo marketinške storitve ukvarjamo celostno. Ni nam vseeno kaj bodo storile npr. z natisnjenimi letaki ali kako se bodo znašle ko bodo potrdile oglas izdelan v računalniškem programu.
Ponujamo raznovrstna svetovanja na tem področju predvsem pa radi poskrbimo za zadovoljstvo strank. Stranke so zadovoljne ko ima njihova marketinška akcija odziv npr. povečano povpraševanje po njihovih izdelkih oziroma storitvah. Cilj oglaševanja je promocija podjetja ali izdelkov posledično pa povečanje prometa. Promocijske izdelke je potrebno zasnovati oblikovati in objaviti na tak način da se naročnik čimbolj približa svojim strankam da postane prepoznaven in priljubljen. Marketing pa ni le oglaševanje je tudi način prodaje so cene ustrezne je prodajalec prijazen in ustrežljiv je prodajni prostor primeren? Vse to vpliva na potrošnika ki pri trošenju denarja čedalje bolj išče dodano vrednost. Daj mu jo ti!
Pomembno pa je tudi medijsko svetovanje katero kombinacijo medijev izbrati za največji učinek seveda upoštevajoč naročnikov proračun. Tudi z nizkim proračunom se da dobro začeti vsaka akcija se pozna na prometu tako da si lahko tudi privoščiš čedalje bolj odmevne oglaševalske akcije. Dokler gradiš ime blagovno znamko so vložki večji kasneje pa to ime le še utrjuješ in skrbiš da te ne pozabijo.
Ko je promocijski material (npr. letak vizitka brošura) oblikovan
pride na vrsto tisk. Morda poznaš kakega dobrega tiskarja drugače pa lahko
za to poskrbimo mi. Obstaja kar nekaj vrst tiska pravo izberemo glede na
dizajn material za tiskanje in naklado.
USTVARJENO
oglas, besedilo, pisanje, zgodba, pesem, voščilnica, čestitka, logotip, fotomontaža,
ideja, galerija
Na tej strani najdeš nekaj primerkov besedil in dizajnov.
Oglej si preberi če želiš pa nam lahko po e-mailu pošlješ kaj svojega. Če
se nam bo zdelo zanimivo bomo objavili zato se ne pozabi podpisati!
![]() |
![]() |
||||
Logotipi
in celostne grafične podobe
Logotip je zaščitni znak, po katerem prepoznaš organizacijo. Logotip Mojega jezika vidiš tu zgoraj. Če te zbudijo sredi noči, lahko prepoznaš logotip podjetij, kot so Nike, Adidas, BMW ... Poleg oblike je pomembna tudi barva ali kombinacija barv, tu pa se začenja že poglavje celostne grafične podobe. V njej se določi, kako se bo logotip uporabljal, kakšne barve bo dopisni papir in kje na njem bo postavljen ta znak, kje pa drugi podatki, kako bodo izgledale kuverte, na katerih podlagah sme biti logotip, kakšen je v črno-beli varianti in še kup stvari, ki zelo olajšajo kasnejšo uporabo tvoje nove blagovne znamke. Slogan je kratek prepoznaven stavek — kdo pravi Just do it!, kdo je Najboljši sosed?
Z njimi se srečuješ vsak dan. Nekateri so ti všeč, nekateri te motijo, večine pa morda sploh ne opaziš, ker so tako povprečni. Srečaš jih med listanjem časopisa, vate butnejo, ko se pelješ po opravkih, preplavijo te med poslušanjem radia, na televiziji presekajo potek filma, ko je najbolj napeto. Kakor so različni v svoji izvedbi, tako je različna tudi njihova cena — zakupiti je treba oglasni prostor in nekdo mora oglas izdelati. Cena zakupa je odvisna od medija, cena izdelave pa od zahtevnosti produkcije. Vedno pa se držiš osnovnega poslovnega načela “value for money” — kaj dobiš za svoj denar, kombinacij je neskončno in tudi z majhnimi stroški je mogoče doseči kar precejšnjo opaženost in prepoznavnost. Zagotovo najbolj perspektiven medij. Interaktiven, z milijardami izbir. Lahko te zabava, uči, vodi, nekateri imajo na internetu pisarno, drugi trgovino. Kakorkoli že, če se želiš uveljaviti kot posameznik (recimo športnik, umetnik) ali v okviru podjetja, boš potreboval spletno stran. Naredimo jo po tvojih željah in s pomočjo naših bogatih izkušenj, da bo glede na tvojo dejavnost čimbolj funkcionalna in privlačna za tvoje stranke. Lahko pa se poleg tega odločiš tudi za spletne oglase, ki jih ponuja že vse več najbolj obiskanih spletnih strani. Najbolj priljubljeni spletni oglasi so bannerji, trakovi na vrhu ali dnu strani, a glede oblike sicer ni omejitve. Zaradi čedalje hitrejših spletnih povezav so ti oglasi čedalje bolj dinamični in zanimivi, klik nanje pa povzroči določeno akcijo — npr. odpiranje tvoje spletne strani ali novega okna z željeno vsebino. Tako s svojo ponudbo seznaniš čimveč svojih potencialnih strank.
Za nekatere zelo moteči, ko se jih cel kup natepe v poštni nabiralnik, za druge dobrodošlo čtivo o takšnih in drugačnih razprodajah in znižanjih. Z vsemi vsebinami in celo z izložbenimi okni je tako, da v njihovi obilici naša podzavest pazi, da bomo enostavno spregledali nezanimive in nam bodo v oči padle za nas tisti trenutek aktualne teme. Običajno pa se brošure in zloženke nahajajo na zanje ustreznih mestih — zdravstvene v bolnišnicah in lekarnah, tehnične v tehničnih trgovinah, kozmetične v drogerijah ... Njihov namen je, da bralca opozorijo na novosti ali ga o čem informirajo. Zloženke so pomanjšana verzija brošur, informacije so bolj strnjene. Tu so še letaki, ki se jih deli mimoidočim na ulici ali v poštne nabiralnike in so natisnjeni na enem samem listu. So bolj preprosti, namenjeni pa so hitremu obveščanju oziroma veljajo kot kupon za popuste. Prospekti niso rezervirani samo za predstavitve potovanj v tople ali zasnežene kraje, pač pa lahko z njihovo pomočjo predstavimo katerikoli spekter izdelkov, npr. elektrotehnični material, pohištvo, promocijski izdelki. V prospektih je vsakemu izdelku namenjeno dovolj prostora, da se natančno predstavi, navedene so vse pomembne lastnosti in običajno tudi cena izdelka. Obstajajo tudi oglasne revije in časopisi, kjer so drug ob drugem nanizani oglasi različnih podjetij iz različnih strok, včasih je vmes še krajši članek o smotrnosti nakupa tega ali onega izdelka, a bistvo je v količini oglasov na enem kupu. To uporabnikom omogoča preglednejše iskanje, kadar se odločajo za nakup, po drugi strani pa je za oglaševalce tak način med najbolj cenovno ugodnimi. Pri nas skrbimo za to, da se s svojimi strankami, ki potrebujejo marketinške storitve, ukvarjamo celostno. Ni nam vseeno, kaj bodo storile npr. z natisnjenimi letaki ali kako se bodo znašle, ko bodo potrdile oglas, izdelan v računalniškem programu. Ponujamo raznovrstna svetovanja na tem področju, predvsem pa radi poskrbimo za zadovoljstvo strank. Stranke so zadovoljne, ko ima njihova marketinška akcija odziv, npr. povečano povpraševanje po njihovih izdelkih oziroma storitvah. Cilj oglaševanja je promocija podjetja ali izdelkov, posledično pa povečanje prometa. Promocijske izdelke je potrebno zasnovati, oblikovati in objaviti na tak način, da se naročnik čimbolj približa svojim strankam, da postane prepoznaven in priljubljen. Marketing pa ni le oglaševanje, je tudi način prodaje — so cene ustrezne, je prodajalec prijazen in ustrežljiv, je prodajni prostor primeren? Vse to vpliva na potrošnika, ki pri trošenju denarja čedalje bolj išče dodano vrednost. Daj mu jo ti! Pomembno pa je tudi medijsko svetovanje — katero kombinacijo medijev izbrati za največji učinek, seveda upoštevajoč naročnikov proračun. Tudi z nizkim proračunom se da dobro začeti, vsaka akcija se pozna na prometu, tako da si lahko tudi privoščiš čedalje bolj odmevne oglaševalske akcije. Dokler gradiš ime, blagovno znamko, so vložki večji, kasneje pa to ime le še utrjuješ in skrbiš, da te ne pozabijo. Ko je promocijski material (npr. letak, vizitka, brošura) oblikovan, pride na vrsto tisk. Morda poznaš kakega dobrega tiskarja, drugače pa lahko za to poskrbimo mi. Obstaja kar nekaj vrst tiska — pravo izberemo glede na dizajn, material za tiskanje in naklado.
|